Takaisin edelliselle sivulle

Työsuojeluviranomaisten puhelinneuvonnan onnistumista selvitetään kyselyllä

Työsuojeluviranomaisten puhelinneuvonnan onnistumista selvitetään kyselyllä

22.9.2017

Työsuojeluviranomaisten valtakunnalliseen puhelinneuvontaan soittaneille toteutetaan toiminnan kehittämiseksi viikoilla 39–42 asiakastyytyväisyyskysely.

Asiakkaat voivat arvioida saamansa palvelun onnistumista asteikolla 1–5 vastaamalla heille puhelun jälkeen lähetettävään tekstiviestiin. Viestiin vastaaminen on maksutonta. Tekstiviestiin vastanneilla on halutessaan mahdollisuus vastata vielä viiteen verkkolomakkeella esitettävään lisäkysymykseen. Kaikkia vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Lisätietoja:
Ylitarkastaja Eerik Tarnaala, puh. 0295 016 370, etunimi.sukunimi@avi.fi
Työsuojelun vastuualue, Etelä-Suomen aluehallintovirasto

Jaa tämä sivu